سریع‌ترین پردازنده ساخت بشر توسط دارپا
جولای 8, 2017
اطلاعات رمزنگاری شده حملات باج افزاز پتیا بازیابی شد
جولای 10, 2017

راه حلی امروزی‌ برای برقراری امنیت و تسلط بیشتر بر امور

توسعه سریع تکنولوژی و فن‌آوری‌ های نوین نظارتی روش‌های ما را برای ایجادمحیطی آرام و برقراری امنیت به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در سیستم هایامنیتی بروز مانند خانه های هوشمند هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن وایجاد تغییر در الگوهای متداول امنیتی ترغیب می‏‌کند. امروز دیگر افراد این روش ها رابیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند.
هوشمندی انسان‌ها، آنها را مجاب می‏‌کند که با تغییر در الگوهای قدیمی و نا‏کارآمدزندگی، هوشمندانه‏‌تر و امروزی‏‌تر زندگی کنند. صرف اوقات فراغت برای تفریح، آموزش،ورزش، لذت بردن از علایق شخصی در محیطی آرام و هوشمند به یکی از دغدغه ایروزانه انسان ها تبدیل شده است

امروز دیگر برای بیشتر نیازهای روزمره راه‏ حل‏‏‏‌های جدیدتری وجود دارد .

 

درباره فوسکم

ایران فوسکم (Iran Foscam) نماینده رسمی محصولات و دوربین های مداربسته Foscam در ایران است. Foscam یکی از معتبرترین و برترین مارک های دوربین مداربسته می باشد که در حال حاضر در 70 کشور دنیا حضور دارد و پرفروش ترین مارک دوربین مداربسته در سایت آمازون است. فروشگاه اینترنتی ایران فوسکم امکان خرید اینترنتی دوربین مداربسته (دوربین مدار بسته تحت شبکه، دوربین مداربسته وای فای و بیسیم، دوربین مداربسته گردشی و …)، دستگاه های ضبط تصویر (NVR) و لوازم جانبی را فراهم می آورد. به علاوه در قسمت وبلاگ سایت مطالب مختلفی پیرامون آموزش دوربین مدار بسته و نصب دوربین مداربسته فراهم شده است. Foscam طیف وسیعی از محصولات را برای نیازمندی های مختلف عرضه می کند که از آن جمله می توان به دوربین مداربسته خانگی (دوربین کودک، نظارت بر منزل، نظارت بر افزاد سالخورده، نظارت بر حیوانات خانگی)، دوربین مداربسته اداری، دوربین مداربسته فروشگاهی، دوربین های مداربسته صنعتی و دوربین های مداربسته مناسب مجتمع های ساختمانی اشاره کرد. تمامی کالاهای خریداری شده در ساعات اداری از فروشگاه اینترنتی ایران فوسکم، در همان روز تحویل (در ارتباط با تهران) یا پست (در ارتباط با شهرستان ها) می شود.
محصولات فوسکم به طور گسترده در خرده فروشی ها، مدارس، هتل ها، بانک ها،بیمارستان ها، ساختمان های اداری، استفاده شده است .
دوربین های مداربسته فوسکم دارای گواهی نامه های بین المللی می باشد. دوربین های فوسکم با اعتبار بالادر اروپا، امریکا بهفروش می رسد .

 

فوسکم در ایران

 

ایران فوسکم با هدف پخش و توزیع محصولات امنیتی و نظارتی بعنوان نمایندهرسمی برند فوسکم در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است.

ایران فوسکم همواره با تمرکز بر ارائه پیشرفته ترین تکنولوژی های کاربردی موردنیاز مؤسسات و سازمان‌ها و مشتریان و توزیع کنندگان و همچنین تامین کالای اصلآن‌ها را به استفاده از فناوری‌های جدیدتر برای افزایش امنیت و هوشمند سازی کارشانترغیب کرده است.

ایران فوسکم با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیرینهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکانارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد.

ایران فوسکم دارای مرکز امور مشتریان بهمنظور ارائه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش است . مشتریان می‏‌توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس ازفروش مانند ارجاع برای تعمیر و تعویض قطعات ‏به این مرکز مراجعه کنند.

 

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

 

ارائه کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های مرکز خدمات (گارانتی) ایران فوسکم محسوب می‌شود.

ایران فوسکم بمنظور ارائه خدمات پس از فروش محصولات فوسکم و با انجام اقداماتزیربنایی در زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب در راستای چشم انداز و ماموریتهای خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است.

در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات و تاکید برآموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات ، در راستای افزایش رضایتمشتریان گام برمی دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به سایت ایران فوسکم (foscam.ir) و یا digikala.com مراجعه کنید.

ما را در شبکه اجتماعی تلگرام  دنبال کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.