همه چیز درباره پردازش اطلاعات Information processing
آگوست 13, 2017
برترین استارتاپ های الکامپ
آگوست 15, 2017

دریافت تسهیلات شرکت های دانش بنیان در حوزه بهداشت

شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نخستین حوزه دریافت کننده تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی در دولت یازدهم بودند.

به گزارش اسپیدان به نقل از مهر، شرکت های حوزه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با ارائه بیش از۷۳۴ طرح، ۲۱۷۸ میلیارد تومان از تسهیلات این صندوق را به خود اختصاص داده اند.
شرکت های دانش بنیان حوزه بهداشت و درمان در عرصه صادرات به کشورهای مختلف و حتی کشورهای پیشرفته موفق شده اند با استاندارد های بین المللی هماهنگ شده و در عرصه های مختلف بویژه در عرصه تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی به پیشرفت های قابل توجهی دست یابند.
فعالیت در حوزه فناوری های زیستی با بیش از ۴۸۴ طرح در حوزه تجهیزات پیشرفته، در حوزه ساخت، تولید و آزمایشگاه با بیش از ۳۳۲ طرح، داروهای پیشرفته با ۱۹۲ طرح، وسایل، ملزومات و تجهیزات پزشکی با ۵۸ طرح بخش هایی از طرح های مرتبط با حوزه پزشکی را به خود اختصاص داده اند.
انواع تسهیلات ارائه شده به حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شامل قرض الحسنه، تسهیلات کوتاه مدت، طرح هایی در مرحله توسعه فناوری، طرح های قبل از تولید صنعتی، کمک، مشارکت، سرمایه در گردش و تسهیلات است.
از مجموع شرکت های دانش بنیان ارائه کننده طرح در حوزه یاد شده ۹ درصد دانش بنیان صنعتی، ۲۳ درصد دانش بنیان تولیدی و ۶۸ درصد دانش بنیان نوپا هستند.

دیدگاه ها بسته شده است