اطلاعات رمزنگاری شده حملات باج افزاز پتیا بازیابی شد
جولای 10, 2017
آغاز ارائه اینترنت نامحدود با پایان فروش حجمی اینترنت در آینده نزدیک
جولای 11, 2017

پنجمین رویداد کارآفرینی در زمینه فناوری‌های نوین در مدیریت شهری

پنجمین رویداد کارآفرینی فرآفرین در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» در تاریخ ۱۳ تا ۱۵ مردادماه در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش اسپیدان به نقل از ایسنا، پنجمین رویداد کارآفرینی فرآفرین در زمینه «فناوری‌های نوین در مدیریت شهری» از مجموعه رویدادهای کارآفرینی جهاد دانشگاهی توسط سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان جهاد دانشگاهی (ستفا) شعبه صنعتی اصفهان و ستفای مرکزی تهران با مشارکت شهرداری اصفهان و همزمان با نخستین نمایشگاه و جشنواره بین‌المللی فناوری‌های نوین شهری (IcS2017) در شهر اصفهان برگزار می‌شود.
این رویداد ترویجی و با رویکرد آموزشی است که قصد دارد تا تیم‌ها و افراد علاقه‌مند به فرایند کارآفرینی و راه‌اندازی یک کسب وکار نوپا را آموزش دهد تا بتوانند اطلاعات لازم در فرایند ایده تا عمل و کارآفرینی را کسب کنند.
در جریان این رویداد بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه‌مندان صاحب ایده در زمینه فناوری‌های نوین در مدیریت شهری، در فضایی اختصاصی مستقر می‌شوند و می‌توانند با اشتراک‌گذاری ایده‌های خود مهارت‌های کارآفرینی را بیاموزند و به پیشبرد و اجرایی شدن ایده‌های هم کمک کنند.

در این رویداد اساتید و مربیان هم برای ارائه مشاوره و آموزش حضور دارند و در نهایت سه تیم برتر ارزیابی، شناسایی و معرفی خواهند شد.
مخاطبان این رویداد دانشجویان و دانش‌آموختگان، جوانان علاقه‌مند به مباحث خلاقیت ایده‌پردازی کارآفرینی و فناوری‌های نوین و IT و استارتاپ‌ها هستند.
محورهای این رویداد نیز شامل شهر هوشمند و خدمات نوین، معماری، شهرسازی و فضای سبز شهری، فرهنگ، زندگی و رفاه شهری، محیط زیست و آلودگی‌های محیطی (چالش‌های زیست‌محیطی)، مدیریت پسماندها، حمل و نقل پایدار و ترافیک، فناوری‌های نرم، صنایع فرهنگی و دستی، گردشگری هوشمند، مدیریت و صرفه جویی انرژی و انرژی‌های نوین و حفظ و ارتقای امنیت در شهر است.
بر اساس این گزارش، در تاریخ اول مرداد ماه کارگاه آموزشی (پیش رویداد) این رویداد با محوریت موضوعاتی آشنایی با الفبای استارتاپ، خلق ایده و بوم فرآفرین در اصفهان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس https://evand.com/events/697859 ، www.jdeiut.ir و http://ics.isfahan.ir/fa مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.